V*ttu mitä paskaa :)

Mä olin aina ennen se tyyppi joka valitti, et "heti ku jengi saa vauvoja ni ne vetäytyy himaan ja niist ei enää kuulu mitää", et vittu minkä takia, ihan ku elämässä ei muka olis mitää muuta ku vauva. Ja sit ne valittaa et mihkää ei voi lähtee eikä mitään tehä ku on se vauva...
Noh arvatakin saattaa miten kovan koulun Karma minulle hoitikin noista puheista.
VITTU MITÄ PASKAA tämä arki oikeesti vastasyntyneen kanssa on. Todellakin, kodista tulee vankila. Unta tulee pari tuntia yössä. En edes muista milloin olen nukkunut illasta aamuun. Automatkat muuttuu mukavan rattoisiksi kun kuuntelet motarilla 2h kiljuntaa, etkä millään viitsisi jälleen pysähtyä kun matkaa on enää 180km jäljellä. Hereillä olo aika on jatkuvaa kamppailua selvitellessä mitä se itkee kitisee tai kiljuu tällä kertaa ja mikään ei todellakaan helpota... Ei katsekontaktia juurikaan vielä joten on hyvin rasittavaa henkisesti hengailla elävän nuken kanssa. Joo yksi hymy silloin tällöin ja sitten itkua ja vikinää loppu hereillä olo aika.
Kun tisseistä valuu maitoa solkenaan ja kaikki vaatteet pitää suunnitella sen mukaan et voi imettää.
Kaikki on pelkkää vauvaa. Sitten kun vihdoin pääset kahdeksi tunniksi ulos, vedät baarissa kaksin käsin viiniä eetteriin ja jokainen joka tulee juttelemaan kysyy kuulumisia, jolloin jopa tuntemattomien kanssa käydyt keskustelut on sitä pelkkää vauva paskaa!! Sitten tilaat taksin jotta pääset jatkamaan hyssyttelyä johon viimeksi jäit. Jee.
Maha pömpöttää omissa vaatteissa, näytät edellen raskaana olevalta ja tukka sekä kasvot tarvitsisivat hoitoa ja pian. Kasvojen ihoa koristaa parit isot hirmoneista johtuvaa maksaläiskää ja näytät ikääntyneen 10 vuotta kahdessa kuukaudessa.
Olo on lähinnä järkyttynyt. Minulla on siis vain yksi vauva. Hatunnosto teille joilla enemmän. Tämä on aivan vitun perseestä. Ajan on kullattava muistot vauva arjesta jotta äidit vielä tekevät niitä lisää. Tai sitten kaikki vaan jeesustelee näissä asioissa ja antaa muille erilaisen kuvan tän ajan raakuudesta.

Toki voihan olla että monilla tämäkin aika on leppoisaa samoin raskaus. Huh heijaa.
Tuntuu vaan niin raskaalta koko tämän vuoden koettelemukset. Parisuhde on kaatunut pohjamutiin ja tässä nyt riivitään pieniä hetkiä tai keskusteluja rakkaudesta. Ollaan molemmat niin vitun loppu. Tekis vaan mieli ottaa ja lähtee.
Oon aina sanonu et mä en tykkää vauvoista, et ne on hyödyttömiä vikiseviä otuksia joista valuu kaiken väristä limaa joka reijästä. Olin oikeassa sen suhteen.
Kaikki sanoo "se muuttuu pian paremmaksi". No vittu toivon mukaan sillä tää on ihan perseestä.
Parasta toki kaikessa on se, että et missään nimessä saa sanoa, että vihaat tätä touhua. Että kyllä, vauva-arki on täysin perseestä. Ei mua paljoo vituta, ainoastaan yksi asia, kaikki. Eniten vituttaa kaikki. Kiitos ja anteeks.

Tämä on osin kirjoitettu huumorilla ja nauraen, eli älkää huolestuko liikaa. Kyl tää tästä😂👌🏽

Kaksi tuntia tämän postauksesta myöhemmin-----
kun nyt näköjään Ilta-Sanomat olivat jälleen repineet tämänkin postauksen uutisiinsa, niin totean tähän vielä, että rakkainta maailmassani on minun pieni Penny tyttöni❤

Älkää pistäkö vihameilejä minulle, en aio niitä lukea tai niihin reagoida. Ei vittu kiinnosta jeesustelu tämän asian kanssa.

#rakaspenny #reality #kiitollinen

Meidän perhe www.facebook.com/thebondsfamily007

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Woke ilmiö

What is Woke?

Story of our difficult pregnancy until having a baby